Zwroty i reklamacje

Procedura reklamacji

  1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres mailowy:                       reklamacje@ma-maison.pl, w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, numer zamówienia oraz opis przedmiotu reklamacji.
  3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.
  4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu wraz z opisem zdarzenia i wypełnionym formularzem zwrotu.
  5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru, przy uznaniu reklamacji.
  6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
  7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

Zwrot towarów

 

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.
2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres zwroty@ma-maison.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres "AGNES FASHION GROUP sp. z o.o. sp. k. ul. 3 Marca 26, 78-300 Świdwin oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.
4. Sklep zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności za towar bez kosztów transportu.
5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
6. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.
7. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania.
8. Zwrotu środków dokonamy po weryfikacji, że produkt dotarł do nas pełnowartościowy i przy użyciu tego sposobu płatności, jaki został przez klienta użyty przy składaniu zamówienia.
9. Zwrot towaru zakupionego w ramach akcji promocyjnej oznacza rezygnację Klienta będącego konsumentem z udziału w tej akcji promocyjnej, w tym utratę prawa do nabycia towaru na warunkach promocyjnych.
10. W przypadku zwrotu towaru zakupionego w ramach akcji promocyjnej, AGNES FASHION GROUP sp. z o.o. sp. k. na nowo naliczy cenę zamówienia bez uwzględnienia warunków promocyjnych.
11. Przesyłkę ze zwracanym towarem Klient będący konsumentem obowiązany jest wysłać na swój koszt, AGNES FASHION GROUP sp. z o.o. sp. k. nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.

 

Zwrot pieniędzy

  1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy.
  2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru oraz po weryfikacji, że produkt dotarł do nas pełnowartościowy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl